Take just a minute..


Gokväll!

Idag hade vi som sagt tenta. Trodde jag skulle avlida...men jag överlevde och klarade den! Huuuur glad som helst! :D Nu får jag åka hem v.43. Längtar efter alla nu! <3

Efter vi slutat idag så gick vi och handlade sen gick jag, Johanna, och Erik hem till Fanny och lagade tacos och senare kom även Yuli förbi och vi kikade på film :) Mysig kväll och bra avslut på denna skolvecka.

Imorn väntas yoga, kanske städa lite och sen på kvällen "överlyckligöverattviklaradetentan-fest" haha. Ska bli nice :D

Ne nu ska jag nog fortsätta lyssna på lite musik och...ja inte vet jag? Grina över min ensamhet? Och över att min sambo är i Skåne, haha.


Godnatt!


//helena

Kommentarer
Postat av: Kakan

Åh du får festa lite åt mig också ikväll! Hoppas ni har superduper skoj! :D

2010-10-08 @ 11:38:38
URL: http://carolinethedback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0