Vart ligger landet där man böjer bananerna?


Söndag. Helgen har gått för fort. Vill inte ha måndag imorn..eller jo men jag känner att jag behöver vila upp mig lite hehe.

I fredags på dagen blev det Mora en sväng för att kika runt lite och senare på kvällen sista filmen av Ice Age med mina roomie-sar och även Jonas ( som blev lite putt för att vi inte frågade om han ville se de två första filmerna kvällen före haha ).

Sen lördag klev jag upp och startade dammsugaren, även fast slöfockarna sov, men klockan var nästan mitt på dagen så dom fick så lov att vakna ;) Efter det packade jag väskan och satt mig på bussen till Östersund för att festa med Elin och bla ett trevligt gäng tjejer.

Vi åt tacos sen var det bara att börja med drinkarna. Hade sjukt kul! Haha ja en sjuk kväll...illir in sjik kvill. Jag tror nästan Elin och jag är lite farliga för varandra när vi festar haha ;)

Idag har vi suttit på bussen hem större delen av dagen. Asbakis och aströtta men det var det lätt värt. Och måste göras om! ..fast utan den elaka idioten till busschaufför!



Tror visst det var fler på bussen som var bakis. Haha Söt-Morris! :D




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0