Open your heart and I'll tell you why I'm torn apart maybe.


Imorn är det tenta. Så vad har jag gjort idag? Jo, pluggaaaaaaaaaaaaaaaat hela dagen. Tvivlar på att jag ens fått in nåt i min tjocka skalle. Känner mig otroligt stressad, tycker inte om den här kursen, och jag dör om jag måste göra omtenta. Men NEJ det vägrar jag. JAG SKA KLARA DET!
Jonas kom förbi en sväng och sa: " Jag tror inte tentan kommer bli så farlig. Vi stressar nog upp oss i onödan" Åh jag ber till gud att han har rätt haha!

Men aja nu ska vi sluta grina och tänka positivt ist!! Det kommer gå bra! :)

Och i helgen åker skåningarna och min roomie till Skåne. Kommer bli lugnt och skönt, mehe! Ne skoja jag kommer ligga och grina hela helgen. .. ne skoja igen. Ååååh vad är det med mig..kan inte ens skriva en normal blogg, bäst jag sätter punkt och pluggar det sista ist, blöööh på det!



Lägger upp en lite halvmuppig bild bara för att bli på lite bättre humör.



//helena


Kommentarer
Postat av: Sis

Jaa du MÅSTE klara den så du kommer hem :D

2010-10-06 @ 22:37:32
Postat av: Sandra

Hej! :) Du har fått ett pris av mig på min blogg! Höhö! :) Kram

2010-10-07 @ 10:14:33
URL: http://ssandrau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0