Lööööördag.


Godmorgon!

Igår blev det som sagt fest. Var lite opepp först..och speciellt när jag sprang runt och letade strumpor i en halvtimme och sen kom på att jag hade strumpbyxor på mig och att jag inte ens behövde ha på mig strumpor. Så typiskt mig haha!

Efter ett tag begav jag mig över till Johanna och höll henne sällskap medan hon gjorde sig iordning. Sen gick vi till Ylva där några andra var. Blev bjudna på äppelpaj, mums! :D Sen fortsatt vi till Johanna där allt annat folk var. Mkt trevligt! ..även fast Elin och jag ville åka till Mora och dansa, men vi fick nöja oss med campus, gick ju bra det med haha ^^

Men som sagt hade en supertrevlig kväll igår, tack tjejer! :)

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och ta en prommis till apoteket med Johanna. Ikväll får vi se vad som händer, men förhoppningsvis nåt! :)


Såhär tänkte jag först se ut igår, men ångrade mig som vanligt 100 ggr till!




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0