When you walked away What was in your mind To turn and leave it all behind? The One True Love Was it not enough? So now, tell me what did you find?



Heeeeeeelg! :) Har vart en bra vecka, med mkt tok och mkt allvar, och mkt tankar, mkt av mkt ^^

Vi fick cyklar igår också, är inte det bra så säg? Alla som skrev sig här i Orsa fick välja på antingen en betald hyra eller en cykel. ..och självklart skulle jag lyckas ta en av dom cyklarna som låset inte funkade på. Oväntat? Ne. Men det fixade sig.

Idag efter skolan fick jag middagen lagad av Oscar och Kakan, blev fläskfilé och strips med bea och grönsaker med fetaost, muuuuuums! Och sen lagade vi paj! :D ..ja eller jag satt och tittade på och åt deg haha.

Märkte även att jag var lite för stark förut när vi åt. Skulle skära köttet och råkade böja gaffeln mehe, alltid ska man lyckas med nåt ;o

Ne nu är det Ice Age-maraton med roomie 1 och 2. Överlycklig över att jag hittat två som har samma humor som mig haha!:D



// helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Han på bilden påminner om nån! ;)

2010-10-14 @ 22:26:55
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0