Later on we'll escape..


Varför kan man aldrig vara nöjd? Man vill en sak, gör det, men känner sen att det inte är tillräckligt. Hur långt man än kommer, hur många hinder man än lyckas ta sig över är man aldrig riktigt nöjd. Så känner jag nu. Känner mig lite orolig i kroppen. Vet inte vad det beror på, för det är ju det här jag vill just nu. Vara här, plugga, byta miljö. Visst jag har hemlängtan. Men jag vet att om jag skulle hamna hemma igen skulle jag bara vilja bort igen. Nåt fattas för att jag ska känna mig lugn. Jag vill liksom hitta på nya saker hela tiden.. Just nu vill jag att det ska bli vår så jag får komma ut på LIA i 9 veckor. Kanske hemma i sundsvall? Kanske nån annanstans? Sen är det sommar, då vill jag åka iväg på bartenderutbildning till Magaluf. Har så mkt planer men vill göra allt NU!...


Aja det ger sig.. GODNATT!



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0