So I wrap my heart in bubble plastic, just in case it breaks.


Blir inte mkt bloggskrivande nu för tiden...har ju inte fått mitt skitinternet än. Less! Men snart hoppas jag.

Dagarna rullar på här i Orsa, torsdag idag och det betyder heeelg! :D ..förutom yogalektionen imorn men jag räknar det som helg ändå :)

I helgen vet jag inte vad som händer, förutom bowling på lördag kväll med några, ska bli kul och jag kommer spöa skiten ur alla mehehe :) ..bara min revbensskada sen nollningen kan bli bra, hehe! Sånt som händer^^

Måste ta tag i tentaplugget nu med känner jag! Men kvällarna går mer åt att umgås och se på film med några i klassen en trappa ner. Men nu är det skärpning...faaaaast får se om jag följer med ett gäng till Mora senare eller om jag och boken stannar hemma ist....hm. Haha svårt beslut.


Att ha en roomie är btw inte alls dumt! Slipper känna mig ensam när man kommer hem om dagarna, slipper komma på vad jag ska äta till middag själv, slipper försova mig(haha). Får någon som bakar bullar åt mig ;) och ha någon att snacka lite skit med..listan kan ju göras hur lång som helst! ..


Kakan och jag en kväll för nå helger sen haha!



//helena



Saknar faktiskt mina tjejer där hemma nu! <3 ..(eller ja tre i Sundsvall, en i Stockholm och en i Umeå rättare sagt!)

Kommentarer
Postat av: Kakan

nej jag håller med, det e toppen att ha en roomie som du! :)

2010-09-23 @ 20:05:53
URL: http://carolinethedback.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0