It's just the strangest thing..


Ja här går det segt på bloggfronten! Men har inte riktigt haft ork eller tid. Men det rullar på med tex.. plugg, kvällspromenader, underbara klasskompisar, gå vilse i Orsa, inte vattengympa, förvirrade sms med en förvirrad vän, tidiga mornar, fest, förkylningar, pasta, pasta igen, och pasta, yoga, en ko hos grannen?...och massa, massa annat!


Här har ni en bild på hur mitt rum kan se ut en lördagskväll iaf haha ;)




Nu blir det snart att kika på Idol med min sambo!
Godkväll!:)


//helena

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja här i orsa händer det grejer vill jag lova ;D haha

2010-09-09 @ 20:41:29
Postat av: Isabelle

Kul att du har det så bra :D Tänkte att jag skulle slå en pling imorgon :)



Miss you!

2010-09-09 @ 22:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0