No I don’t need a hand, I’m the queen of the land.


Lång dag idag. Började med föreläsning om Glada Hudik teatern. Så himla bra! :) Sen begav vi oss tillbaka till skolan för att göra klart grupparbetet. Sen hem och plugga sen tillbaka till skolan igen för tentagenomgång. Känns lite mer som jag kommer klara tentan nu måste jag säga..eller hoppet finns för nu fattade jag att jag nog klarar mig utan att läsa igenom HELA den tjocka , tråkiga boken. Wuhuu! haha.

OCH JAG MÅSTE KLARA TENTAN ANNARS KAN JAG INTE ÅKA HEM SISTA HELGEN I OKTOBER!!!!
Så håll en tumme för mig nu ;)


Är helt slut i huvudet nu kan jag lova. Har tänt lite ljus och lyssnar på musik för att få ordning på mina tankar. Sen är det bara att plugga till redovisningen imorn också sen är jag klar för idag.



// helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

KÄMPA KÄMPA!



I BELIVIE IN YOUUUUUUUUU <3333333

2010-09-29 @ 22:52:56
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0