Onsdag


Idag var det skola heeela dagen med presentationsteknik, rätt roligt måste jag säga :)

När vi slutat gick vi hem, såg en film sen blev det dags att bege sig mot stranden för lite grillning, lekar och mys med klassen och några fler. Mkt trevligt! :)

På lördag blir det nollning, haha kan blir riktigt bra känner jag ;)

Ne ..nu tv sen sängen! Godnatt!

Bild från stranden härom kvällen.





..Hon sa: "Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting nån roll

Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaks på noll

Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt

Nu ska jag passa mig för dom, som aldrig gjort som dom har tänkt

För jag vill aldrig bli en sån, så har jag lärt mig det igen

Det kanske passar nån, men inte mig och inte än"...


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0