Söndag.


Gårdagen var bra. Blev middag hos Oscar med Jonas och Kakan. Sen kom fler folk och vi umgicks lite innan det var dags för bowling. Det var roligt, jag vann över alla 13 meheheh, sjukt stolt ;D

Idag tog jag en ordentlig sovmorgon sen har jag städat hela lägenheten, behövdes kände jag. Sen bara plugg. Börjar bli lite nervis inför tentan nu.

Drömde en sjukt hemsk dröm inatt också om min roomie. Hua, grinade nog natten lång. Blä på det. Men jag kände en stor lättnad imorse när jag  vaknade och märkte att det bara var en dum dröm haha. Tack och lov ^^

Dock fick jag reda på en otroligt hemsk och tragiskt sak idag, usch varför händer sånt här? :( Man ska ta vara på sina nära och kära när man har dom här.

Ikväll dissar jag mina grannar för att plugga lite och bara vara ist. Behöver vara för mig själv ibland och få lite space för att få ordning på tankar och mig själv helt enkelt. Kan vara skönt ibland :)



//helena




Oh, once the lights go down I will
wipe this frown of my face
And once this race is run
Oh, I'll seize the day
yeah I'll hit the highway
But not, not quite yet


Kommentarer
Postat av: Sis

Seeeeeeeeessssss snaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart :D

2010-09-26 @ 20:58:15
Postat av: helena

Jaaaaaaaaaa det gör viiiiiiiiiiiiiiiiii! :D

2010-09-26 @ 23:22:32
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0