Torsdag


Idag hade vi lite segare föreläsning måste jag säga, tyckte nog vi alla 90 st som satt där. Men man vänjer sig väl :) Efter vi slutat idag var det bara att gå hem laga sig lite middag och sätta sig och läsa turismvetenskap, kul jul hehe.

Ikväll har jag och Caroline varit ut på en kort kvällspromenad, för att få lite rast från pluggingen. Nu sitter jag här och dricker cola och äter naturgodis. Får se om jag orkar läsa mer senare..

Men imorn är vi lediga och då väntas lite mer plugg och sen en liten förfest med klassen sen kräftskiva. Kommer bli mkt trevligt! :)


// helena


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Du verkar ha det bra där nere :D

Vi måste höras nåt så får du berätta allt!



Puss och hej

2010-09-02 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0