until you deside to wake up.


Jaha fredag igår och jag som tänkte ta det lugnt....går inte så bra här i Orsa har jag märkt haha! Alltid är det nån som ska ha fest. Och man kan ju inte sitta hemma och missa nåt. ^^ Började med middag hos Fanny i hennes superfina lägenhet ( otroligt avundsjuk! ) med henne, Kakan, Johanna, Oscar och Jonas. Mkt trevligt. Sen drog vi oss mot Daniel för fest och lite sanning och konsekvens. Måste säga att sånna lekar gör mig nervös hah! Sen avslutades kvällen..som kvällarna ofta gör, att vi och ett gäng gick hem till oss.

Hade hur som helst en mkt trevlig kväll.


Nu sitter jag och väntar på att Kakan ska komma hem och sen blir det middag hos Oscar och till sist bowling med några från klassen. Underbara lördag!


Till veckan köper jag gymkort!!! Slut på latmasken!


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0