Stannar till i natten och jag känner mig fri.


Borde städaaaaa...men orkar inteeeee! Jag har det så bra här i sängen med datorn på magen. Haha! Sjukt seg är jag idag. Om jag inte hade vart så sliten hade det blivit pizza och film hos Oscar med några till i klassen...men kände att det får vänta till nästa gång :P

Imorn är det måndag och ny skolvecka! :)


Söndag och tankarna snurrar i huvudet... Mkt som hänt sen jag flyttade hit. Framför allt känslomässigt med allt nytt, nya människor, ny skola, ny lägenhet, en ny sambo, som jag, tack och lov, klickade med direkt! :) Men så mkt nytt..och allt, konstigt nog bara positivt. Turen kanske har vänt haha? Och jag märker att någonting speciellt jag kunde tänka på varje dag tidigare börjar blekna. Finns ingen anledning att grubbla över det som varit. Ingenting blir bättre av att sitta och fundera över vad man kunnat gjort annorlunda. Det mesta händer av en anledning. Och det finns nåt bättre.


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0