Swischa förbi.


Härliga helg! Men just nu är jag mer än nöjd med att det är söndag. Mår verkligen som jag förtjänar. Usch denna jäkla tequila! haha! Hade sjukt roligt igår. Började med att större delen av klassen ( och lite annat folk ) kom hem till oss på förfest. Skittrevligt måste jag säga. Det knäpptes en hel del sjuka kort som jag absolut inte vill se idag haha ;D

Sen drog vi oss mot Hotellet för mat och mer fest. Vi dansade, dansade, dansade och diverse. Och en sak är ju säker.. jag och Kakan är rätt störda när vi festar tillsammans ;D Erika, Carolines kompis, var här på besök i helgen också, det var trevligt :)

När jag kom hem inatt slapp jag till och med städa och diska glasen. Erika och Caroline kom hem före så dom hade redan städat ihop allt, snälla som dom är! Det är bra att ha en roomie! ^^


Jag i helgen..
( kan hända att jag måste göra ren min spegel^^)



// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0