I'm so bored in this town. Take me away from here. Play some kind of new sound. Something true and sincere. I've got a little girl singing on repeat in my head. Take me far away from here.



Kunde inte vart mer nollställd än jag är nu.......vad det gäller karlar. Haha, vet inte vad det är med mig..måste kommit in i nån 22-årskris eller nåt? Och nu menar jag inte att jag gått och blivit lesbisk, bara att jag känner absolut nada! Rätt skönt iofs, jag kör nog på detta ett tag framöver. I vår, sommar och hösten är det stora planer på g! Så hur som helst, finns ändå varken tid eller plats för någon annan än mig i mitt liv på ett tag framöver ;)

Ego till tusen ikväll känner jag. Men gud så skönt det kan vara ibland.


En sak som är mindre bra är att jag överansträngt handlederna/händerna så kommer inte kunna göra de sista behandlingarna denna vecka. Men känner att jag hellre försöker bli bättre till praktiken nu. Jag är inte bitter för resten av våren och sommaren kommer bli awesome! B-)


Lite måndagstankar sådär. Nu blir det BB och lite popcorn. Tack och godnatt!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0