Skisser för sommaren.


Bara imorn och fredag kvar sen helg, igen. Sista helgen i Orsa på ett bra tag. Veckorna går så sjukt fort. Och nästa vecka åker vi härifrån! ( som om jag inte tjatat tillräckligt om det nu? )
Då blir det hejdå Orsa, hej Sundsvall. Sen nästa söndag hejdå Sundsvall, HEJ GÖTEBORG! Och även att Elin också ska vara där!!! Jag, och mina två älsklingstjejer i Gbg i vår/sommar. Kunde aldrig blivit bättre!! :D

Känns rätt skönt att få åka härifrån, och att inte åka hem till Sundsvall ändå. Eller ja, jag vill ju hem till familj och mina fina vänner <3 där men resten..ne. Känns bra att få se lite nytt. Jag som alltid sagt jag ska flytta till Gbg. Nu kan jag ju känna efter hur det är att bo där, sen kanske flytta dit på riktigt, kung!



// helena





Ikväll är jag en glad idiot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0