She said: There just must be more to life than this. He said: Careful, 'cause you might just get your wish.


Så var sista helgen i Orsa över för denna termin. Nu återstår bara en vecka av de sista av muskuleringen och kunderna...vilket jag tvivlar på att jag kommer kunna slutföra...mina handleder är ganska överansträngda, bajs. Men vi får se hur det blir. Jag hoppas på det bästa.


Det blev fest igår..Helt okej måste jag säga :))

Ledig imorn, skönt.

Ikväll har jag inte gjort så mkt, jag tog fram gitarren en stund..när jag kommer till Gbg ska jag tvinga bror min att lära mig mer, haha :)


Nej, nu blir det film resten av kvällen.


Jag och roomie igår:




//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0