You can cry when you get older.


Är jag knäpp om jag redan längtar till hösten? Ska bli kul att se allt nytt folk som börjar och sen att få nolla de nya klasserna ;) Sen längtar jag till PT-utbildningen och till Spa och sen definitivt till oktober då det förhoppningsvis blir 2 månader utomlands, wuhuu!


Fast jag har massa andra roliga saker före det med så klart. En av de närmaste roligheterna är att jag ska få träffa en av mina favvisar på LÖRDAG! Gud så jag saknat den kvinnan! Inte träffat henne sen i julas men känns som typ 4 år sen. Hihi nästan så jag får en pirrkänsla i magen, jojo bäst du passar dig Ida-Marie hahah! B-)

( och jag är så klart helt till mig över att jag ska få träffa alla mina andra fina där hemma i helgen med :) <3 )



Idag blev det skola från 9.30 till 12.45, repetition inför morgondagens praktiskta prov. Känner mig hyffsat säker, och det är en jädra tur för jag orkar inte plugga mer nu!!!!


// helena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0