Walking my daydream.


I'm alive! ...i allra högsta grad kan jag också tillägga! Jag mår som en prinsessa här i Göteborg! Har hunnit med en hel del.

Två mysiga middagar med familjen, bilutflykter runt Gbg, en del häng i slottsskogen, grym utgång, lite shopping, börjat praktiken på ett spa, träffat fina, nya människor, krånglat till en hel del, lärt mig ta mig runt i stan helt själv med spårvagn och buss (sjukt stolt över mig själv^^ ) och massa mer!


Idag har Elin, Micke, Martin och jag haft en riktig bakis-söndag i slottsskogen. Suttit i solen på filtar och spanat på folk, surrat och ätit massa onyttigt. Men det var vi värda efter gårdagens utgång ;)


Gbg by night.







//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0