Jag vill hinna säga allting innan jag ska gå.


I måndags åkte Elin och jag till slottsskogen och solade lite och glodde på snyggt folk..sen blev båda så trötta så vi åkte hem till var sin lägenhet, haha gammtanterna! Så fick Henke laga mat åt mig och sen gjorde vi chokladbollar och såg film. Och vi avslutade kvällen med lite gitarrspelande och skönsång till det...haha lite falsetter här och där men det är bara charmigt! ...hm?


Igår blev jag och Micke bjuden till Elin på middag, väldigt trevligt! ..förutom en surtant som skulle tjafsa om tvätten i tvättstugan..man kan ju inte annat än skratta!.....

Berg-och dalbana! Kan ju sammanfatta de senaste dagarna iaf. Men nu verkar det ordna upp sig, vi är så jäkla bra!!


Imorn blir det roadtrip till Ullared med Mia, hennes syster och Elin, fantastiskt!


Även fast jag har det så hiiiiiimla bra här i Götet kan jag inte låta bli att sakna mina bönor där hemma!...puss på er! ( väldigt charmerande bild på mig men det bjuder jag på ^^ )



//helena

Kommentarer
Postat av: E

Du är bra min fina vän <3

2011-04-27 @ 23:16:50
Postat av: Anonym

Gud vad jag längtar till jag tar mig ner till er och hälsar på. Längtar så in i bomben!

Är så otroligt stolt över dig!



Love and miss you!

/sis

2011-04-28 @ 11:07:18
Postat av: hellan

Ja du måste ju komma hit!!! :D Fatta vad roligt! Saknar dig! <3

2011-04-28 @ 11:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0