Ingen vet ifall det verkligen hänt.


Jag älskar denna stad! Och att allting går så bra just nu gör ju inte saken sämre direkt. Var på "intervju" imorse sen har Elin och jag bara hängt på stan i solen. Var lite hängig idag så åkte hem runt två när Elin fick karlbesök från Dalarna ;) Kände att dom kunde få lite egentid och att det nog var bäst att jag åkte hem och kryade på mig så jag orkar med morgondagen.

Sagt och gjort, tvärslocknade på sängen. Sen gjode jag en ansiktsmask och la mig och såg film, skönt!

Bror har åkt bort över helgen med så jag har lägenheten för mig själv. Mörkrädd som jag vet inte vad är jag ju, så får se hur detta kommer gå haha! ..fast bäst jag vänjer mig för snart åker han bort i 2 veckor.

Ne nu ska jag återgå till filmen och mysa ner mig i sängen!



//helena






blir inte klok på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0