Damn...



Söndag idag. Och kvällen igår blev absolut inte som jag tänkt. Jag tänkte ha en lugn kväll, sitta hemma och plugga eftersom vi har tenta imorn. Men blev helt tvärtom, och "efterfest" hemma hos Kakan och mig sen också. Haha Orsa-bor alltså!...

Idag är man liiite seg men lätt värt att få tänka på annat än kroppens alla jäkla muskler för några timmar. Dock måste jag nog ta tag i pluggandet nu ist. Men men.

Trodde inte man kunde ha kul i Orsa, men så fel man kan ha haha. Synd bara att man märker det 2 veckor innan vi ska ut på LIA. Men vi får väl ta igen det till hösten när vi kommer tillbaka igen.


Ne nu plugg! ...och möjligen tvätta min spegel?^^



//helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0