Keep drinking coffee, stare me down across the table. While I look outside.


Sista skriftliga anatomi-tentan avklarades idag! ( Om man inte räknar med certifieringsprovet nästa vecka) Skönt! Fast om det gick bra har jag ingen aning om. Jag har en bra känsla i magen men om det är för att det var sista provet eller för att det faktiskt gick hyfsat, vet jag inte haha! Lika förvirrad som vanligt med andra ord..


Sen idag har jag pluggat lite mer, sovit då jag är helt slut i hela kroppen och huvudet. Sen fixat lite andra saker och drog ut fotöljen på balkongen och solade mig lite, apnice med vår ju!


Ne, imorn är det tillbaka till allvaret igen, skola på dagen, kunder på kvällen osv..


Bäst man lägger sig och sover.

Godnatt!




// helena



...men typiskt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0