You don`t know a thing about me. I don't know a thing about you. But let's enjoy the view


Godkänt på anatomiprovet! :)) Supernöjd! 5 poäng från vg men wtf...

Gått i skolan heeela dagen, kom hem för en liten stund sen. Vi hade tre kunder nu ikväll...trodde jag skulle avlida lite emellan åt av att jag var så sjukt omotiverad.. Som Lisa sa:" Men Helena, jag har inte hört dig prata nåt med kunden inne i massagerummet nåt"

Nej det kan varit för att jag var så grymt trött att jag inte gjorde det onödigt mkt heller^^ Tog dock igen det på sista kunden haha.


Fick lust att ta en promenad nu... fast njaaa. Ingen av mina klassisar är nog taggad på det och mörkrädd och mes som man är vågar jag nog inte gå själv. Kanske ska plugga ist.


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0