But what do you say to taking chances? What do you say to jumping off the edge? Never knowing if there's solid ground below or a hand to hold. Or hell to pay. What do you say?


SÅ var PT-utbildningen i full gång! Har gått i skolan 8-17.30 idag varav 4 timmar i gymet, GÖTT! :D Och imorn börjar vi 07.30 men det är det värt alla ggr!


Hade även överskottsenergi när jag kom hem förut. Städade, och lagade tusen matlådor! Jojo ibland kan jag! ...dock tömde jag ut halva couscous-paketet över golvet då jag skulle prata i telefon samtidigt. Så typisk mig...klumpig som sju.

Och btw! Nu är det bestämt, bokat och klart! 24 okt - 17 dec SPANIEN!! Huuuur nice?!

Sjukt glad tjej!


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0