två saker har du glömt här. Två saker vad jag minns. En blå, blå sjal med svarta fransar och nåt mer som inte syns.


Sista dagen i Sundsvall. Tog en fika med I-M idag och surrade om ALLT ALLT ALLT som vanligt...klagade på folk som gick förbi men fick dåligt samvete och sa att vi ångrade oss. Hahah som att dom kunde höra oss liksom? Töntar vi är. Sen åkte hon hem till Umeå och jag blev upplockad av pappa och vi åkte ut till Allsta. Hann även hälsa på min fina söta rara farmor, som bjöd på gofika som vanligt! Blir diet nu. Blev skönsång i blilen med Lina också in till stan.

Alltså jag måste skaffa körkort nu! ...men jag tar det till våren/sommaren när jag är klar och kommer hem till Sundsvall. Då jäklar ska jag visa surgubbarna på vägverket!

Snart ska jag krypa ner i bäddsoffan här. Mor min sitter här bredvid i fåtöljen och snarkar. Jag har sagt åt henne att gå och lägga sig men hon envisas med att vila ögonen under reklamen, jo och det gick bra? haha!

Ska bli skönt att sitta på tåget/bussen imorn lyssna på musik och bara låta tankarna virvla runt.

//helena



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jag snarkar väl inte ?! ;)

2011-08-24 @ 08:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0