and thats why I smile.


HEMMA I SUNDSVALL!

Skönt som tusan. Mamma kom och hämtade mig på tågstationen sen åkte hon och karln hennes till stugan och lämnade mig helt solo här. Men jag klagar inte, jag ska ta till vara på kvällen och plugga och fixa lite här hemma.

Imorn kommer Lina hit och hämtar mig sen åker vi ut på ett secret mission och efter det ska vi kika när Isabelle spelar match. Sen kommer Jennie hem till mig och vi ska göra oss i ordning och fjanta av oss det värsta innan vi åker vidare till resten av gänget för FEEEEST! ...jag är farligt peppad :))

Jag just nu: Slappa kläder och osminkad inför en lugn fredagskväll hemma, skönt!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0