I'll be home sooner than you know.


Skola idag - lerinpackning och ansiktsbehandling. Mycket nytt att hålla reda på, jag blir alldeles yr.. Tur att det är roligt att kleta runt med leran och alla scrubbar och diverse.

Skrev ju förra gången att jag ville till Sundsvall och Götet, ja jag kunde inte hålla mig. Åker hem till Sundsvall i helgen och stannar till onsdag ( Göteborg får dock vänta ett tag till ). Jag har redan sån sjuk hemlängtan men har bara varit här i 2 veckor....eller är det hemlängtan? Jag vet inte. Jag är nog bara så sjukt orolig i själen eller hur jag ska säga, vet inte varför. Det är en konstig känsla jag har.

Men jag åker hem en sväng. Och en UTGÅNG PÅ LÖRDAG är såklart planerad med mina favoriter! :))

Nej nu ska jag lyssna på musik, bara sitta rakt upp och ner och samla tankarna! (för det kommer jag ju säkert göra i mer än 30 sek, men värt ett försök!)

Puss hej.


//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0