Du ser på mig, vännen. Som om jag gjort något fel. Men se på mig, vännen. Och tro på mig nu, jag ber.


Borde egentligen inte skriva blogg nu, borde sova. Men jag vet med mig att jag ändå inte kommer kunna somna än. Dock ska jag upp tidigt imorn..och kommer antagligen inte kunna göra så mkt på skolan då förkylningen gör att jag varken får eller kan göra behandlingar...Men jag tror jag kommer försöka ändå, bära eller brista :)

Jag är motiverad till skolan, det är jag. Men ändå känner jag mig för tillfället lite felplacerad och rastlös. Jag vill vara här men vill samtidigt vara på andra ställen. Sundsvall, Göteborg bland annat. Men snart får jag åka dit, jag gillar bara inte dessa onödiga transportsträckor.

Nej nu måste jag sova!

Hittade en gammal bild på mig, februari förra året. I mitt, då röda rum.



//helena


Kommentarer
Postat av: Babysis

Jaa vi skiter i hösten och vintern!

Snart är det vååååår! <3

2011-08-16 @ 11:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0