Take me there.


Blev middagsmys och lite vin hemma hos Elin och Ida i fredags och sedan blev det lite mer vin....som sedan ledde till att vi gick bort till Campus till Emil, Alex och grabbarna. Och där blev det ännu mer vin. Jag som skulle gå och lägga mig i tid och kurera min förkylning, hur gick det då? haha.

Lördagen på dagen blev bara lugn, jag låg i sängen typ hela dagen och kände mig febrig och bara allmänt blä! ...så jag tänkte stanna hemma och skippa kvällens fest. Tror ni jag gjorde det? NEJ! Haha kände mig så ensam så jag tog med mig vinet och cyklade bort till Stureplan. Och jag ångrar verkligen inte det! Sjukt roligt, fint väder, kortspel och massa prat och skratt med massa folk, åkte även longboard, tyckte jag klarade det rätt bra trots mitt tillstånd haha.

Senare in på natten fick några av oss för oss att springa ner till sjön och bada, naken. Hahah herregud! En helt okej lördagskväll med andra ord ;)

Nu ska jag bara tvätta klart sen iväg och äta något onyttig med tjejerna.

Bilder från gårdagen. Tack alla fina söta för en jättebra helg!






// helena

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

tycker du är lite väl FÖR det där med att springa runt naken bland folk ;)

2011-08-08 @ 10:12:48
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: hellan

haha äh! Jag var förresten klok nog att inte vara helt naken! ;)

2011-08-08 @ 20:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0