Du går ensam hem från krogen och jag undrar hur du gör, om det är lättare att falla med ena foten utanför?


SÅ var det söndag och gårdagens utgång förbi. Vi började ett helt gäng hos Lina med kortspel och ett ex antal utspilda vinglas.. sen drog Jennie och jag vidare innan de andra,  och sen möttes vi upp på Allstar och spenerade hela kvällen där, i stort sett en jättetrevlig kväll! :)


När Ida-Marie och jag stod nere på navet och väntade på bussen hem sa hon nåt som fick mig att tänka till. "Helena, varför kom du tillbaka då?" Något jag vet svaret på nu. Och förutom för familj och vännernas skull fanns det en till anledning. Observera FANNS. För nu har jag fått ganska klart för mig att det bara var...ja inte vet jag. Jag lägger ner, jag har försökt tillräckligt.. tyvärr.

När Ida-Marie hade gått till sin buss och jag stod kvar och väntade kom det fram kille efter kille och skulle surra med mig men jag snäste av alla. Haha mig är det då inte lätt att ragga upp!


Ikväll ska jag inte göra ett dugg, bara lyssna på musik, ha lite söndagsångest och smsa.

Vi var taggade för kvällen!

//helena

Kommentarer
Postat av: Linda

Finns fortfarande anledningar!! :)

2011-08-22 @ 07:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0