you shoot me down, but I won't fall.


Har aldrig varit så rastlös någon gång, är så grymt trött att jag bara sitter och tittar på klockan när jag får gå och lägga mig. Jag menar kvart i åtta kan ju vara liiite väl tidigt att sova?

Elin och jag gick och tränade på gymet förut, nu gäller det bara att få in det som rutin. Jag ska banne mig bli världens bästa PT! ...kan ju ha det som mål iaf haha :))


Och imorn blir det roligheter! Vi ska umgås med folket i nya Hälsa 7 och hitta på massa roligheter. Sen är vi ledig torsdag, går halvdag på fredag sen är det kräftskiva på kvällen och på lördag Aqua Jam och FEEEEST! Kommer helt klart bli en grym helg!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0