it's like your compass points a million directions.


Rätt härlig dag i skolan idag. Bla. så gjorde vi och fick en spa-behandling på 80 min. Gissa om det var gött? Helt underbart! Jag var helt död när jag kom hem och somnade på sängen.

Men ligga och slappa hade jag inte tid med, vid sju drog vi iväg ner mot fotbollsplanen för att spela brännboll och till sist fotboll mot H7-klassen. Sjukt kul och jag sprang runt som en exalterad liten unge på planen hahah! Vi H6or vann btw ;) ... men det som räknas är att vi hade kul! Lisa är nog förresten nya tjej-Zlatan, grymt duktig! :)

Cyklade hem i spöregn också så nu är det nog bäst jag hoppar in i duschen. Imorn har vi självstudier, skönt!
Godnatt från mig!


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0