I'm not gonna write you a love song today.


Nu har vi äntligen börjat med SPA-utbildningen! Känns jättekul faktiskt. Dock har jag deckat med feber direkt när jag kommit hem från skolan de senaste dagarna...konstigt det där. På skolan mår jag inte alls dåligt så kommer jag hem och typ dör...Måste vara för att jag koncentrerar mig så mkt på skolan att jag glömmer hur jag mår. Haha kan det vara bra?

Veckan har för övrigt gått otroligt fort, känns som jag bara gått en dag i skolan den här veckan...men det är fortarande bara våran klass som börjat vilket är lite tråkigt. Men om en månad har nog alla kommit tillbaka och då blir det festligheter kan jag lova, nollning!
Men tills dess blir det till att komma igång med PT och träningen och SPA. Känns som veckorna innnan LIAn bara kommer susa förbi! :)


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0