Man saknar sånt som man inte har och vi har fortfarande långa vägar kvar. Jag har lärt mig att längta är bättre än att ha. För man saknar inte sånt som man har.


Hade mina två sista massage-kunder nu ikväll för denna vecka, vilket betyder HELG! ...dock plugghelg..förutom att vi ska dra till Grönklitt imorn och jag ska bryta några ben i backen. Men annars bara plugg plugg plugg! Känner verkligen inte för omtenta...för när jag åker till sundsvall nästa fredag vill jag inte ha massa plugg ivägen.

Sen vet jag inte riktigt vad mer jag tänkte skriva...har bara väldigt många känslor inom mig: Saknad, alla underbara hemma i sundsvall. Trötthet..min kropp har aldrig varit så här tom på energi. Förväntan, inför allt och inget, vet inte riktigt inför vad, livet kanske :) Nervositet, över tentan. Irritation, ...



Följ med mig hem
Om du är osäker, så var osäker med mig
Bortglömda känslor, raderade tankar
Nu minns jag igen..



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0