Hallåååå i hålet!

Ja nu ska vi se. Eftersom min inte just nu så högt älskade dator vill fungera tänkte jag prova på att skriva blogg från mobilen.....Dagen har varit väldigt bra, alla hjärtans dag och allt!..fast jag tycker det är mer elins födelsedag. Alla hjärtans dag kan dö :) Har iaf vart i skolan idag för anatomi och sen en "lyx-middags-dejt" för mig och födelsedagsbarnet. Och kvällen avslutades med födelsedagskalas för elin med massa bra människor och en fisande Moris under bordet. Perfekt dag och kväll! :) Punkt. .....blev ju bra det här, även fast jag inte fattar hur man ska kunna byta till ett nytt stycke haha!B-) aja tack och godnatt! // helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0