I don’t play no games so don’t get it confused no. Cos you will lose.


Igår städade vi ur det sista ur mormors lägenhet, kändes lite konstigt att det var helt tomt där. Det sitter många fina minnen i dom där väggarna.. Sen åkte vi och hälsade på mormor där hon bor nu, kändes så bra att hon ändå kommer ihåg mig och är så klar i tankarna som hon ändå är :)

Sen hem och åt gomiddag och sen kom Jennie och hämtade mig. Det var dags för utgång! ..Vi hade först lite problem att bestämma oss till vilken förfest vi skulle på men sen kom jag på den briljanta idén att vi kunde ta alla till oss ist B-).. och så blev det! Hade en helt awesome kväll! Tack alla :)


Idag ska jag bara ta det lugnt, plugga lite kanske. Bäst att göra det antar jag, så det inte blir panik när jag kommer tillbaka till Orsa.


Kanske kommer lite bilder senare ..


// helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0