Made a wrong turn once or twice. Dug my way out blood and fire. Bad decisions, that's alright. Welcome to my silly life.


Söndag! Vilket betyder, städ/tvätt/plugg/slappdag...skönt! :)

Igår var det födelsedagsfest för tre älsklingar här i lilla Orsa, blev en hel del folk och jag hade mkt trevligt! Men som sagt Orsa är litet, surprise, surprise! :) ..och ja. Längtar tills den 25:e när jag åker till Sundsvall en vecka...vill tiden ska gå fort nu över huvudtaget. Vi lär oss mkt men jag vill ut i arbetslivet och ut i livet på riktigt nu!

Jag är kanske ingen storstadstjej men definitivt ingen pyttelitenstadstjej heller haha!

Känner mig förväntansfull...men vet inte inför vad, känner mig glad och ett pirr i magen men vet inte varför haha! Jag mår bara väldigt bra! ...trorts denna lilla håla för jag vet vad som väntar! :) ... Och mkt är också tack vare alla mina underbara jag har här! Mkt kärlek till er! <3

Pusspusspuss.

//helena

Kommentarer
Postat av: Joie

<3

2011-02-14 @ 09:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0