När jag blir stor ska vi bo bland molnen.


Ja så har min dator pajat, kul jul!... Så blir nog inte mkt uppdaterat här på ett tag. Fick låna min kära roomies dator nu :)

Annars rullar allt på, veckorna flyger iväg och det slog mig att det snart är april - vilket betyder LIA - vilket betyder Sundsvall i ungefär 4 månader. :)

Igår var det hårdrocksfest på campus...och ja förfesten här hemma var ju absolut roligast..haha av olika anledningar kanske ehum ;)

Men idag är en bra dag! ..trots min betongkeps och tvättstugan senare. För Lina och Anders kommer hiiiiiit! Och jag får rå om dom till tisdag, lovely! :D


Ne nu är det dags för snygg-lars att städa upp lite här. Vi hörs på!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0