Pretty, pretty please. Dont you ever, ever feel like you're less than fuckin' perfect.


Hade det superbra när Lina och Anders var här, vi lagade mat, gjorde Mora och shoppade lite nödvändigheter, åt middag på bykrogen, färgade mitt hår, jag massaerade Lina och Anders underhöll med min gitarr, vi såg film och ba möööööös!..och jag tycker dom kunde ha stannat längre!..dock tog min helg slut och jag var tvungen att gå tillbaka till vardagen så hade nog inte vart så jätteroligt om dom stannat längre^^


Onsdag idag och massageprovet avklarat med mvg som betyg, nöjd!:)

Dock är jag så sjukt slut jämt när jag kommer hem från skolan..hu hu hu! Men snart har vi ledigt en vecka och jag får åka hem till mina nära och kära i Sundsvall och vila upp mig lite...eller ja bortsett från alla helkroppsmassager, ansiktismassager och sittande massager jag ska göra men det ser jag bara fram emot att få göra :)

Annars rullar det fortfarande på...längtar till sommaren nu som en gnu! ..och tills jag får börja min LIA! Fatta vad slimmad jag kommer bli när jag ska springa upp och ner för södra berget i månader, mehehe. Så blir det när man inte har körkort....men cykel har jag! ;D

Ne nu ska jag hoppa in i duschen!


PUSS!


//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0