Why is everybody so serious? Acting so damn mysterious. You got your shades on your eyes. And your heels so high that you can't even have a good time.


Tenta imorn..och just nu känns det som att jag vill ha omtenta...känner mig sjukt stressade över alla j*vla latinska namn på ben, ligament, leder och bla bla....Jag funderar seriöst på att kliva upp kl 6 imorn (även fast vi börjar 12) och plugga. Man måste ju försöka iaf...

Helgen har varit bra. I fredags klev vi upp med tuppen för att duka upp "hotellfrukost" till Ida som fyllde år, vad gör man inte för sina vänner :D Sen på dagen blev det plugg och kvällen födelsedagskalas med middag, gofika och filmmys med några från klassen.

Igår blev vi tjejer bjudna till Linda för lite vin, räkmackor och melodifestivalen, helmysigt :) Sen drog vi till bowlingen men gick aldrig in, dels för att det var för dyrt inträde (fattiga studenter) och för den jäkla surtanten till dörrvakt haha ååh! Men ist fick vi med oss 3 karlar och en tjej på...hm ja fest eller liknande ^^ Mkt trevligt iaf :)

Och idag har jag bara, mer eller mindre haft tentaångest, blä. Men men imorn får det bära eller brista.

Godnatt!

 

//helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0