..och vem vet vad som händer sen. det bestämmer du. men du kan du snälla göra det nu.


Ja den där listan jag skulle gå efter gick ju inge vidare iaf haha. Hmm har så mkt tankar som snurrar som jag skriver här ändå så kanske inte behöver någon lista ^^ Även om det mesta bara är strunt så tycker jag alltid det är skönt att skriva av sig lite...för min egen skull liksom :) Om det är intressant eller inte får ni bestämma själv.

Aja whatever! Idag har vi börjar med spänningsmassage....INTE skönt om ni frågar mig. Hualiiigen. Sen hade vi tre kunder var ikväll så slutade 19.45. Det gick bra, men var sjukt trött sen så dissade en filmkväll men några.. Men imorn börjar vi halv ett så det är skönt och sen har vi två kunder på kvällen. Helt okej dag :) Nästan så det är helg snart ju, gött! :D


Ne nu ska jag se lite tv sen sova!


Nattinatt!



//helena



..grubblar över saker, vad händer sen? hur hamnade jag här? hinner jag med allt jag vill? eller vad vill jag? Har nog aldrig grubblat över så mkt i hela mitt liv och inte blir jag klokare av det heller haha.

Kommentarer
Postat av: Babysis

Snaaaart kommer jag då kan vi grubbla tillsammans :D

Under tiden du ger mig en massage ;)



Looove youu! <3

2011-02-02 @ 07:26:40
Postat av: hellanfjällan

Hahah! Låter som en bra deal! ;D Love love love <3

2011-02-02 @ 10:03:32
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0