if I'd lose myself in a world unknown or to somebody else with a heart of stone. they'd watch me and judge me from their golden throne. but it's not easy to be clever when you're all alone.


Då var jag hemma i Sundsvall. Jennie kom och hämtade mig på tågstationen förut och sen dess har vi bara myst och surrat en massa och åkt runt på lite uppdrag^^

Fast nu ska jag strax sova...har suttit och fulat mig lite vid datorn nu en stund....kanske märks att jag är lite övertrött haha? B-)


Imorn ska jag träffa mormor och umgås lite med mamma och moster.

 Sen blir det utgång! Bäst att passa på när jag ändå är i Sundsvall liksom^^ Så ses på stan!




HAHAHAH...och humorn är på topp som vanligt ;)




 


Godnatt!

//helena


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

hahaha ääääääääälskar sista bilden!!

2011-02-26 @ 10:16:21
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan



Hahahaha eller hur, jag la på charmen riktigt där ;)

2011-02-26 @ 10:34:47
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0