but I'll tell you all my secrets if you stick around.


HAR varit en riktigt lugn helg, sjukt skönt! Tänkte först åka skidor både fredag och lördag men kände på lördagmorgon att jag inte orkade en till dag så ist stannade jag hemma och såg film och riktigt slöade! Sen på kvällen var den fest hos Susanna och Mattias men hoppade över det med, fick världens huvudvärk och orkade helt enkelt inte.

Idag har jag däremot varit riktigt duktig! Jag har städat hela lägenheten, tvättat (dock glömde jag starta tvättmaskinen innan jag gick därifrån men men kan ju inte komma ihåg allt jämt, haha! ) Handlat, och fick en tant i hälarna som gav tips om hur jag skulle bära mina kassar haha, söt! ;D Sen har jag lagat mat, och gjort müsli och postat paket m.m. Riktigt nöjd med dagen.

Imorn börjar vi inte förrän 13 så ska nog passa på att springa iväg till gymet innan! Kikade på kort hur jag såg ut i våras...nästan så jag blev kär i mig själv. Haha får man säga så? ;D Mitt fina mörka hår plus att jag var smalare!! Ska försöka sikta på att se ut så även denna vår och hålla kvar det....det var inte speciellt svårt när jag tänker efter, bara motivationen finns :) JAG SKA KLARA DET! ...haha nu låter det som jag är jättetjock, vilket jag inte är men jag kan definitivt bli mer vältränad! Så imorn kör jag! :) Wish me luck!


I våras:



//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Tack för VÄRLDENS finaste kommentar älskling! <3 I love you, my best friend in the hole wild world! :)

2011-01-16 @ 21:24:44
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/
Postat av: Johanna L

Åh va fin du var i mörkt hår!

Klart du kommer klara det! <3

2011-01-16 @ 23:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0