Det var så länge sen sist jag kände hjärtat slå. Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på.


Två skoldagar avklarade..var dödstrött igår kväll när jag skulle sova men kom på mig själv med att bara ligga och stirra i taket. Kunde inte sova. Och imorse klev jag upp 25 min innan skolan började...hur jag hann i tid är för mig en gåta haha.

Imorn är det redovisningar på schemat. Min grupp ska redovisa om "Vattnets dolda budskap" Och ju längre dagen gick idag ju mer började jag tro på det. Sjukt intressant teori! Den som inte läst boken: " Vattnets dolda budskap" av Masaru Emoto. LÄS DEN!


På torsdag är vi ledig. Kanske blir det en sväng till Grönklitt då för att inviga mina nya slalomskidor! :D


Frugan och jag på nyår! ( förhoppningsvis kommer det mer bilder inom kort! )




//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

Lycka till med skidåkningen min kära fru!!! Håller alla tummar o tår :D

2011-01-04 @ 21:27:28
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0