En tätort på en slätt.


Så har jag gjort klart Gbg för denna gång och är hemma i lilla Orsa. Hade en helt jättebra helg med Mia! :) Hann även med att hälsa på min älskade bror i söndags, överlycklig över det! Vi gjorde sushi, surrade och kikade film. Kul att få träffa han :)

I fredags blev det shopping och på kvällen en biltur runt Gbg och sen bara mys hemma i tv-soffan. På lördag blev det ännu mer shopping och sen fest på kvällen, sjukt roligt! ..ja och på söndag var vi bara bakis och hälsade på våra syskon.. Trodde jag skulle avlida där ett tag då jag satt på spårvagnen, helt seriöst. ..snygg-lars som man är!

Vi åkte hem imorse vid 7 så var hemma vid 14..skönt att vara hemma i tid. Och ikväll blev det hockey, Mora-Leksand. Bra match och Mora vann med 6-1.

Snart är det nog dags för sängen. Skola imorn 10 - 19.45 kul jul!


Sushi! Tjusigt va?





Good night sleep tight don't let the bed bugs bite!


//helena


Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

hallå!? trodde inte du gillade sushi??

2011-02-01 @ 09:19:58
URL: http://idamarietholin.blogg.se/
Postat av: hellanfjällan

Hallå ja?! Jag har lärt mig att älska det! ;)

2011-02-01 @ 22:02:45
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0