I'm on a mission to make you cry.


SÅ var det söndag. Och jag har redan vart i Orsa en vecka!

Helgen har vart bra! Började att vi hade lite film-mys hos Johanna i fredags kväll. Johanna, Mia, Daniel, Emil, Oskar och jag.

Sen igår åkte Ida, Johanna och jag till Grönklitt och åkte skidor. Måste säga att jag är sjukt stolt över mig själv hur bra det gick. Jag har för låga tankar om mig själv ibland haha! :D

Och igår kväll blev det fest hos Angelica och hennes karl. Hur roligt som helst, både hälso - och skidmänniskor.

Men idag blir det desto lugnare...ska kanske äta pizza, mysa och snacka lite skit med flickorna senare idag. Var rätt längesen nu så det behövs nog!

.. och såhär såg jag ut igårkväll.



//helena


Kommentarer
Postat av: Johanna Lundberg

snygging!

2011-01-09 @ 13:40:35
Postat av: hellanfjällan

amen duurrååå!

2011-01-09 @ 13:53:52
URL: http://helenaviktoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0