År 2010.


Så var 2010 över och 2011 har precis tagit sin början.

År 2010 har varit det händelserikaste året hittills och enligt mig själv har jag utvecklats som person väldigt mkt. Ett förhållande avslutades. Jag hälsade på mitt hjärta i Umeå. Flera nya bekantskaper skapades, fick en ny väldigt betydelsefull vänskap i form av Jennie Högström! <3 Jag började träna på Ego som aldrig förr. Kände hur jag mådde bättre och bättre och hur jag förstod att det jag haft inte alls varit bra för mig. Mamma och jag åkte till Gbg och hälsade på bror. Jag tog tag i mitt liv på riktigt. Sökte till en utbildning i Dalarna. Var på intervju. Sommarjobbade. Fick besked att jag kommit in på utbildningen. GF. Sommarjobb, sommarjobb, sommarjobb. Tog mina saker och flyttade till älskade Dalarna. Fick en fin sambo. Fick nya helt underbara vänner, tycker om er ja! Plugg, plugg, plugg. Aqua Jam 2010. Östersund med Elin och en helt sinnessjuk utgång :). Hemmafester. Åkte hem till Sundsvall en vecka. Stockholmresa och kryssning. Mer plugg. Åkte in på akuten med en mystisk skada ^^. Mys med klassisar. Ett underbart jullov hemma i Sundsvall tillsammans med min fina familj, släkt och vänner <3<3 Och allt detta avslutades med ett grymt nyårsfirande med fina människor!

Sen hände mkt där emellan också men då får jag sitta här hela natten om jag ska berätta om det. Saker av större och mindre betydelse..saker jag alltid kommer minnas, saker jag kommer glömma fort eller jag redan glömt. En del saker jag inte vill dela med mig av här, saker som bara mina närmaste vet.


Imorn åker jag hem till Orsa igen. Måste säga att jag längtar lite men samtidigt vill jag ju vara kvar här. Men i april är jag tillbaka i 4 månader, då min LIA-period börjar på Spa Maskrosen på Södra berget! :) Can't wait!


Några tappra försök av mig att föreviga tolvslaget inatt! ;)




//helena

Kommentarer
Postat av: jennsan

<3

2011-01-01 @ 20:40:08
URL: http://nyanseravrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0