Men jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på allt. Han skriver så fult och han sjunger så falskt. Vilken läskig mustasch, alldeles för lat. Var är hans sinne för humor?


NU har vi börjat med massageutbildningen och den har verkligen nått upp till mina förväntningar! Känner verkligen att det här är min grej och att jag valt rätt! Kommer bli bra det här...bara på 2 dagar har alla i klassen utvecklats jättemkt!

Dock tycker jag nog mer om att ge massage än att ta emot, men sån har jag alltid varit. Tycker det gör lite för ont ibland för att det ska vara skönt och det ska ju kännas rätt bra annars är det ju värdelöst.

.. Som idag när Ida skulle massera mitt ben och kom upp till höften, jag höll seriöst på att dö av skratt där ett tag för att det kittlades så mkt haha!

Och nu är det bara 2 dagar kvar av denna vecka. På fredag är vi lediga och då ska jag och tjejorna förhoppningsvis åka till Grönklitt och åka skidor! Längtar!


Ne nu ska jag sluta mina blå, imorn är ännu en dag med massage på schemat! :)



//helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0